Останні новини

Останні новини

Запроваджено новий інструмент у боротьбі з кризою зміни екіпажів

Запроваджено новий інструмент у боротьбі з кризою зміни екіпажів

Профспілки моряків усього світу заявляють, що найбільші світові бренди більше не зможуть виправдатися, якщо вони не проводять аудит своїх ланцюжків постачань і не спускають своїм підрядникам директиви про зміну екіпажів, оскільки наприкінці минулого тижня випущений новий пакет матеріалів щодо комплексної перевірки дотримання прав людини. Про це повідомила Міжнародна федерація транспортників (ITF).

Цей комплект матеріалів розроблений для допомоги власникам вантажу і фрахтувальникам, щоб вони могли задати правильні питання постачальникам і бізнес-партнерам у своїх ланцюжках постачань з метою забезпечити дотримання трудових прав моряків і прав людини, в тому числі щодо зміни екіпажів, свободи пересування та свободи від примусового праці.

Пакет матеріалів був розроблений органами ООН на чолі з Глобальним договором ООН за участю деяких найбільших світових корпорацій і соціальних партнерів морської галузі, в тому числі за участю ITF.

«Занадто довго судноплавство залишалося для глобальних брендів поза увагою щодо прав людини. Відповідальні компанії в сучасному світі хочуть зрозуміти, яким чином вони або їх партнери у своїх ланцюжках постачань, можливо, порушують права людини. Ось чому в розпал кризи зміни екіпажів впровадження такого інструменту э дуже вчасним», — сказав генеральний секретар ITF Стівен Коттон.

За словами Коттона, дотримання прав людини в ланцюжках постачань є соціальною відповідальністю компаній і все частіше стає для них обов’язковою юридичною вимогою.

«Протягом усієї пандемії моряки різних країн світу були кинуті напризволяще через обмеження, пов’язані з коронавірусом, і сотні тисяч людей були змушені працювати проти своєї волі. Відповідальні учасники ланцюжків постачань зробили відповідні дії, але багато компаній, чиї товари продовжували надходити на ринки, або були заскочені зненацька, або вважали за краще ігнорувати цю гуманітарну кризу», — зазначив генеральний секретар ITF.

Органи ООН закликають компанії, які також відомі як «вантажовласники», співпрацювати з експертами морської галузі в рамках ITF або Міжнародної палати судноплавства (ICS) для проведення «перевірок стану справ в ланцюжках постачань». Такі перевірки стану справ допоможуть компаніям зрозуміти свої зобов’язання щодо Політики належної обачності щодо прав людини (HRDD) і усунути порушення в своїх ланцюжках постачань.

Проте до ITF продовжують надходити попередження про те, що фрахтувальники і субфрахтувальники використовують положення про скасування зобов’язання «змінити екіпаж» і інші більш складні засоби, що дозволяють уникнути зміни екіпажу, зазначив голова секції моряків ITF Девід Хайндел. Він вважає, що власникам вантажу необхідно довести до відома постачальників морських транспортних послуг свої вимоги.

«На жаль, коли справа стосується перевезення вантажів, гроші все ще перешкоджають задоволенню потреб людини. Багато судновласників отримують рекордно високі доходи, а вантажовласники практично не помічають будь-яких змін у своїй звичайній комерційній діяльності незважаючи на те, що 200 тис. моряків продовжують перебувати в пастці, працюючи на борту плавучих в’язниць, не маючи можливості дістатися додому. Ми хочемо, щоб якомога більше компаній зробили конкретні дії, взяли на себе зобов’язання використовувати інструмент комплексної перевірки дотримання прав і допомогли викорінити порушення прав людини в своїх ланцюжках постачань і в судноплавній галузі в цілому. Ми перебуваємо в стані готовності, ми готові їм допомогти», — сказав Хайндел.

За словами голови секції моряків ITF, бренди мають право заборонити використання у своїх ланцюжках постачань положення про скасування зобов’язань щодо змінм екіпажів. Він закликав компанії відправити повідомлення електронної пошти на адресу: seafarershrdd@itf.org.uk, щоб почати процес комплексної перевірки дотримання прав людини.

Поділитися...