Останні новини

Останні новини

За проектами одеського Морського інженерного бюро в 2020 році збудовано та модернізовано понад 30 суден

За проектами одеського Морського інженерного бюро в 2020 році збудовано та модернізовано понад 30 суден

За проектами ТОВ «Морське інженерне бюро» (Одеса) в 2020 році збудовано і значно модернізовано 34 судна сумарним дедвейтом 195,6 тис. тонн, в тому числі — збудовано 27 нових суден (172,6 тис. тонн), значно модернізовано — 7 суден (23 тис. тонн). Про це повідомила прес-служба компанії.

Переважна більшість проектів бюро реалізували суднобудівні підприємства Росії і Туреччини. Серед замовників — державні та приватні компанії Росії, Міністерство транспорту Росії. Найбільш помітними реалізованими проектами стали:

  • круїзне пасажирське судно змішаного плавання річка-море «Мустай Карім» проекту PV300 (суднобудівник — ПАТ «Червоне Сормово» (Об’єднана суднобудівна корпорація), замовник — компанія «Водоход»);
  • головне краболовне судно-фабрика «Зеніт» проекту ST184 (суднобудівник — Tersan Shipyard Inc. (Ялова, Туреччина), замовник — НК «Північно-західний рибопромисловий консорціум»);
  • головний великий кормовий морозильний траулер-процесор «Баренцове море» проекту КМТ01 (суднобудівник — ПАТ «Виборзький суднобудівний завод», замовник — АТ «Архангельський траловий флот»);
  • головне арктичне вантажопасажирське судно «Адмірал Невельський» проекту PV22 (суднобудівник — ТОВ «Невський суднобудівний-судноремонтний завод», замовник — АТ «Сахалінлізінгфлот»);
  • багатофункціональне мілкосидяче аварійно-рятувальне судно-буксир арктичного льодового класу Arc5 «Бейсуг» проекту MPSV12 (суднобудівник — ТОВ «Невський суднобудівний-судноремонтний завод», замовник — ФКУ «Дирекція державного замовника програм розвитку морського транспорту» Росморрічфлоту Міністерства транспорту Росії);
  • 17 найбільших за водотоннажністю суховантажних «надповних» суден змішаного плавання річка-море «Волго-Дон макс» класу проекту RSD59 (суднобудівники — ПАТ «Червоне Сормово», ЗАТ «Невський завод», АТ «Окська судноверф», замовник — ПАТ «Державна лізингова транспортна компанія»).

В Україні за проектом компанії виконана розмірна модернізація трьох суховантажних суден змішаного плавання річка-море Dremora 1, Dremora 2 і Dremora 3 проекту RSD04L (роботи виконали завод «Океан» і Херсонський ССЗ, замовник — судноплавна компанія «Альброс»).

«Основне завдання подовження судна на 24,05 метра за проектом RSD04L — збільшення дедвейту на менших осадках (3,8-4,5 метра), які характерні для портів Азовського і Каспійського морів. Вага вставки разом з кришками — 304 тонн. Дедвейт при осаді 4,5 метра виріс до 4772 тонн з 3442 тонн — на 1330 тонн, при осадці 4,2 метра — до 4289 тонн з 3054 тонн — на 1235 тонн. Дедвейт при осаді по ЛГВЛ 4,92 метра — до 5457 тонн з 3945 тонн (плюс 1512 тонн)», — зазначила прес-служба.

Нині за проектами бюро здійснюється будівництво понад 40 нових суден в Росії, Туреччині, Азербайджані, Україні та Китаї. Також реалізуються проекти модернізації, переобладнання, конверсії та перекласифікації суден.

ТОВ «Морське інженерне бюро» створене групою наукових співробітників суднобудівного факультету Одеського національного морського університету в 1995 році. Займається розробкою передконтрактних, класифікаційних проектів, проектів «конверсії», модернізації та реновації суден внутрішнього та змішаного плавання, підготовкою проектів підвищення вантажопідйомності і контейнеромісткості суден, розробкою суднових програм. Станом на 1 січня 2021 року за проектами компанії було збудовано 402 судна.

Поділитися...
EN DE UK