Останні новини

Останні новини

Європейські портові працівники розчаровані бездіяльністю Єврокомісії щодо викликів морської галузі

Європейські портові працівники розчаровані бездіяльністю Єврокомісії щодо викликів морської галузі

Соціальні партнери Європейського секторного комітету соціального діалогу для портів, ETF, FEPORT, ESPO та IDC у листі, надісланому до Єврокомісії, висловили розчарування її бездіяльністю щодо викликів, з якими стикається портовий сектор через COVID-19, а також через вилучення потужностей великими лінійними судноплавними компаніями.

«Наслідки низької надійності графіка каскадують і порушують не лише організацію роботи портів і терміналів, а й замовників та інших суб’єктів ланцюга постачань. Соціальні партнери шкодують, що Комісія ЄС не відстежила ці події», — йдеться у спільній заяві організацій.

За даними консалтингової компанії Sea-Intelligence, надійність глобального розкладу в грудні 2020 року впала до 44,6%, що є найнижчим показником за всі місяці з початку спостережень у 2011 році. Порівняно з груднем 2019 року, надійність розкладу зменшилася на 31,7 відсоткового пункту, і це був п’ятий місяць поспіль, коли цей показник зменшувався на двозначну цифру.

Падіння надійності розкладу збіглося із активним відновленням перевізниками потужностей на основних торгових лініях. У поєднанні з дефіцитом контейнерів та зростанням попиту, а також нестачею робочої сили через пандемію COVID-19, це призвело до значної перевантаженості портів.

За оцінкою Sea-Intelligence, оскільки перевізники все ще не збавляють темп, особливо на основних трейдах, навіть на китайський Новий рік, — вантажовідправники можуть не побачити підвищення надійності графіку до другого кварталу 2021 року кварталу.

ETF, FEPORT, ESPO та IDC закликають комісію розпочати більш активний діалог та реальне відстеження поточних подій, наголошуючи, що вони хочуть брати участь у реальних дебатах з нагальних питань і не хочуть, щоб соціальний діалог був «просто косметичною вправою».

«Залишаючись вірними своїм зобов’язанням і до відновлення соціального діалогу, соціальні партнери продовжуватимуть свою роботу на двосторонній основі через групи технічних експертів щодо узгодженої робочої програми та таких важливих питань, як охорона здоров’я та безпека портових працівників, де Єврокомісії з моменту початку обговорень у 2014 році не вдалося надати більш ефективної підтримки для пошуку розв’язання такої серйозної проблеми. ETF, FEPORT, ESPO та IDC повторюють своє запрошення розпочати ґрунтовну дискусію щодо майбутнього галузевого соціального діалогу ЄС щодо портів», — ідеться у спільній заяві портових асоціацій.

Поділитися...