Останні новини

Останні новини

Віце-президент МПУ: Майбутнє — за приватним бізнесом, який працює чесно

Віце-президент МПУ: Майбутнє — за приватним бізнесом, який працює чесно

Приватний бізнес, який працює чесно і без корупції, здатен змінити морську галузь на краще. Таке переконання висловив Виконавчий віце-президент Морської Палати України В’ячеслав Кисловський на церемонії нагородження переможців Національного морського рейтингу України за підсумками 2020 року, яку провело видавництво «Порти України».

«Світ змінюється, і він змінюється в кращий бік. У залі немає жодного чиновника, і це природно — бо вони не потрібні. Ми на Палаті обговорювали питання про майбутнє — що буде завтра. Завтра не повинно бути АМПУ з не властивими їй функціями, вона повинна бути категорично реформована, налаштована на допомогу бізнесу, а не навпаки. Зараз будь-який виконуючий обов’язки керівника, призначений на державне підприємство, що прийшов до порту, — вважає, що він господар бізнесу. Хоча переважну більшість робіт із вантажопереробки виконують приватні термінали. А те, що відбувається з моряками, — показує колапс всієї системи управління», — зазначив він.

За словами Кисловського, рішення, яких на сьогодні потребує морська спільнота, — щоб Морська адміністрація була перенесена в Одесу як морську столицю, і щоб був профільний заступник міністра інфраструктури, який би займався професійно морською галуззю. Потрібне також реформування АМПУ із передачею її повноважень на місця — «в ті порти, де вони розвиваються, на ті термінали, в те днопоглиблення, і ці рішення щоб приймалися там».

«Не можна миритися і з тим, що наказ №201 міністр підписав, і через день його оскаржили і знищили, що призвело до повного колапсу системи дипломування моряків. Я б хотів звернутися до всіх, хто небайдужий до цих змін, з пропозицією: як ми бачимо завтра, як будуть управлятися наші порти? Ми системні питання вже послали на наступну зустріч в Києві з тими керівниками, які хочуть все-таки змінити. І навіть міністр Криклій, який уже пішов, після Верховної Ради дав інтерв’ю, що він, на жаль, не зміг все зробити для реформування адміністрацій портів і перевести морський сектор в абсолютно іншу перспективу», — зазначив Кисловський.

«Нова перспектива почалася з того, що з’явилася концесія й елементи приватизації. Яка б вона не була — але вона все одно переможе. Майбутнє — за приватним бізнесом, який працює чесно, без корупційних елементів», — підсумував він.

Поділитися...