Останні новини

Останні новини

У торговому флоті катастрофічно бракує офіцерів

У торговому флоті катастрофічно бракує офіцерів

Дефіцит офіцерів торгового флоту за останні 5 років збільшився майже на 10 тис. осіб — до 26,2 тис. осіб у 2021 році. Про це свідчать дані дослідження морського ринку праці Seafarers Workforce Report, яке провели BIMCO та Міжнародна палата судноплавства (ICS).

Всього на 2021 рік ICS і BIMCO нарахували 1,881 млн фахівців (у 2015 році — 1,545 млн), які пройшли навчання відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти (ПДНВ), в тому числі 883,8 тис. офіцерів і 997,5 тис. рядових. З 2015 року кількість чинних офіцерів збільшилася на 10,8%, але цього не достатньо, щоб задовольнити зростаючий попит на комсклад, обумовлений зростанням світового флоту.

Найбільше офіцерів бракує в танкерному секторі та секторі морського нафтовидобутку. Так, дефіцит кадрів в них становить 26,2 тис. осіб.

В цілому прогнозується, що до 2026 року судноплавній галузі буде потрібно додатково 89,5 тис. офіцерів.

«Seafarers Workforce Report попереджає про дефіцит офіцерів до 2026 року. Для задоволення майбутнього попиту на моряків надзвичайно важливо, щоб галузь активно просувала кар’єру на морі та покращувала морську освіту і навчання по всьому світу з акцентом на різноманітні навички, що необхідні для більш екологічної та більш цифровізованої галузі. Це особливо важливо, коли ми оговтуємося від наслідків пандемії, і нам потрібно буде розв’язувати реальні проблеми, пов’язані з тим, що моряки можуть відмовитися від кар’єри в судноплавстві», — зазначив генеральний секретар ICS Гай Платтен.

У звіті про результати дослідження сказано, що склад основних країн-постачальників робочої сили для морської галузі практично не змінився: лідерство як і раніше утримують Філіппіни, далі ідуть Росія, Індонезія, Китай та Індія. На ці п’ять країн припадає 45% всієї світової морської робочої сили.

Поділитися...