Останні новини

Останні новини

Суд визнав відсутність провини капітана балкера New Challenge в забрудненні акваторії Миколаївського порту

Суд визнав відсутність провини капітана балкера New Challenge в забрудненні акваторії Миколаївського порту

Заводський районний суд Миколаєва визнав незаконною постанову Державної екологічної інспекції України про накладення адміністративного стягнення на капітана балкера New Challenge (прапор — Беліз), як уповноваженого представника судновласника, за забруднення акваторії Миколаївського морського порту у зв’язку з інцидентом під час проведення вантажних операцій у липні 2020 року. Як передає сайт «Порти України», про це повідомила прес-служба ЮФ «Ілляшев та Партнери», яка представляла в суді інтереси судновласника.

«Заводський районний суд Миколаєва, як адміністративний суд першої інстанції, погодився з правовою позицією адвокатів, яка ґрунтувалася на істотній невідповідності висновків інспектора, викладених в оспорюваній постанові, фактичним обставинам справи, а також на численних процедурних порушеннях при складанні матеріалів та розгляді справи про адміністративне правопорушення», — вказала прес-служба.

В результаті суд виніс рішення щодо скасування незаконної постанови інспектора Держекоінспекції та закриття справи про притягнення капітана до адміністративної відповідальності у зв’язку з відсутністю у його діях складу правопорушення. Представники Держекоінспекції не оскаржували рішення суду в апеляційному порядку, і воно вступило в законну силу.

«Оскарження постанови про накладення адміністративного стягнення на капітана є одним з елементів комплексної стратегії щодо захисту інтересів судновласника та P&I клубу у зв’язку з пред’явленням Держекоінспекцією майнових претензій», — наголосили в юрфірмі.

Нагадаємо, в результаті інциденту в Миколаївському морському порті 12 липня 2020 року під час вивантаження 12-тонного вилочного навантажувача з судна New Challenge, через пошкодження стропи суднового крана, сталося падіння навантажувача на причал з висоти 4 метрів, в результаті чого був істотно пошкоджений причал і трубопровід сусіднього олієналивного терміналу. В результаті пошкодження трубопроводу на причал пролилося близько 10 тон соняшникової олії, частина якої потрапила в акваторію, що стало підставою для притягнення капітана судна New Challenge до адміністративної відповідальності за забруднення навколишнього середовища, а також пред’явлення судновласнику претензії на суму понад 5 млн грн. Загальна сума вимог до судна склала близько 13,5 млн грн.

Згодом юристи домоглися прийняття Державною екологічною інспекцією України гарантійного листа P&I клубу у якості достатнього та єдиного забезпечення морської вимоги, яка була пред’явлена до судновласника — компанії Challenge Shipping LTD.

Поділитися...
EN DE UK