Останні новини

Останні новини

Прокуратура вручила підозру колишньому капітану порту «Південний» по справі танкера Delfi

Прокуратура вручила підозру колишньому капітану порту «Південний» по справі танкера Delfi

Капітану морського порту «Південний» повідомлено про підозру у службовій недбалості, що призвела до тяжких наслідків. Про це повідомила прес-служба Офісу Генпрокурора.

За даними слідства, колишній капітан порту «Південний» з 2 по 22 листопада 2019 року не вжив необхідних та передбачених законом заходів і належним чином не оцінив загрозу виникнення надзвичайної ситуації у вигляді дрейфу неконтрольованого технічно несправного судна «Delfi». Танкер без належних документів та з меншою за необхідну кількістю екіпажу, перетнув державний кордон України в зоні його відповідальності.

Розмір заподіяних збитків ДП «Адміністрація морських портів України» за період проведення аварійно-рятувальних робіт з локалізації та ліквідації аварії, в тому числі розливу нафтопродуктів і забруднюючих речовин з судна «Delfi», становить понад 7 млн гривень.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні здійснюють слідчі відділу поліції №5 окружного районного управління поліції №1 Головного управління Нацполіції в Одеській області.

Нагадаємо, що 29 листопада 2019 року Морська Палата України провела прес-конференцію на тему “Аварія танкера” Delfi “в Одесі. Хто винен, крім шторму?”. Місце проведення – “Укрінформ”, м Київ.

Відеозапис прес-конференції можна дивитися по посиланню , а так само на каналі YouTube

На думку спікерів аварія танкера “Делфі” стала наслідком непрофесійних реформ, які тривали в морській галузі останні 5 років і фактично зруйнували систему безпеки в українських портах. Зокрема, в галузь прийшли люди, які не мають ні досвіду, ні необхідної кваліфікації в цій сфері.

Критичні ситуації можливі в будь-якому порту світу. Для адекватного реагування на них існує достатня кількість інструкцій, розпорядчих необхідний алгоритм дій іруководітелей і виконавців всіх рівнів. Умови, що склалися в Одеському регіоні не були особливими – ні за рівнем хвилі, ні за швидкістю вітру.

“Система, яка створена за останній рік, остаточно зруйнувала безпеку в портах. Три органу в порту (здійснюють управління – ред.) – Морська адміністрація, Адміністрація морських портів і державні підприємства. Це призвело до повної розкоординації управління. Саме трагедія, на жаль, продемонструвала вартість “куплених” дипломів капітанів, звільнення легітимних капітанів морських портів і незаконного призначення на їхні посади осіб без належної освіти, досвіду, рівня компетентності – відповідно заниження м вимогам конкурсного відбору.

Поділитися...