Останні новини

Останні новини

Порт Констанца почав використовувати плавучий кран для перевантаження зерна з України

Порт Констанца почав використовувати плавучий кран для перевантаження зерна з України

Порт Констанца (Румунія) почав використовувати плавучий кран для перевантаження сільгоспкультур, що прибувають річкою Дунай на баржах із України, на торговельні судна для подальшого відправлення до третіх країн.

Це виключить з логістичного ланцюга необхідність перевантажувати зерно в портові зерносховища і дасть змогу наростити вантажопотік, що обробляється портом, повідомляється на сайті болгарського видання Maritime.bg.

“Компанія Transport Trade Services (TTS) запустила новий комплексний логістичний проєкт, який забезпечує значне збільшення вантажопотоку з України, що транспортується з річкових портів Рені та Ізмаїл, та їх подальшого навантаження на морські комерційні судна в порту Констанца”, – зазначається на сайті видання.

За його даними, українські зернові вантажі перевантажуватимуться плавкраном у глибоководній частині порту Констанца безпосередньо з барж, що прибули річковим транспортом на комерційні судна.

За даними видання, першим судном, завантаженим за новою логістичною моделлю, став теплохід Lausanne (прапор Сьєрра-Леоне), який прийняв 31 тис. тонн зерна з України.

Як повідомлялося, Українські експортери сільгосппродукції через завантаженість логістичних шляхів у Сулінському каналі (Румунія) змушені чекати у черзі на завантаження суден-зерновозів по 10 діб і більше, що сумарно завдає їм $500 тис. збитків на добу.

Український міністр агрополітики Микола Сольський заявив, що логістика української сільгосппродукції через Румунію може ускладнитися і сповільнитися вже у червні, коли до морпортів цієї країни почне надходити новий урожай румунської, сербської, угорської та болгарської озимої пшениці та ячменю і створить конкуренцію постачанням із України.

Поділитися...