Останні новини

Останні новини

Поки одні компанії заганяють моряків у глухий кут, інші — дають всі привілеї

Поки одні компанії заганяють моряків у глухий кут, інші — дають всі привілеї

Користуючись нагодою, а саме ситуацією, що склалася в світі та галузі через пандемію корона вірусу COVID-19, кожна судноплавна компанія показала своє справжнє обличчя і свій рівень відповідальності перед працівниками і їх родинами, пише Seafarers Journal.

Від світової економічної кризи «здулося» багато судноплавних компаній і, звичайно ж, щоб вижити вони почали економити і заощаджувати на моряках. Останнім урізують зарплату, затягують в організації зміни, незважаючи на закінчення контрактів, економлять на запчастинах і продуктах для екіпажів. За період пандемії неодноразово чути про покинуті судна, про моряків, які більше року сидять на судні, про колосальні зарплатні борги тощо.

Але є й інший бік медалі — компанії, які також відчули на собі економічну кризу і наслідки пандемії, але залишилися вірні і всіляко підтримують людей, що на них працюють, тому що розуміють, що без людського ресурсу — вони ніщо, особливо в цей час.

Так, Міжнародна федерація транспортників висловила похвалу датському судноплавному гігантові AP Moller-Maersk за турботу про моряків у період пандемії. Наприклад, компанія бронювала готельні номерів в Мумбаї і Манілі для проходження карантину та медичних оглядів моряків, а також використовувала чартерні рейси і гідну організацію трансферів.

Пандемія зробила тяжкий вплив на зміну екіпажів, у зв’язку з чим в розпал кризи близько 400 тис. працівників флоту навіть після завершення термінів контрактів не могли списатися на берег. Сьогодні, через понад рік після початку введення обмежень, ситуація дещо стабілізувалася. При цьому, за оцінками Міжнародної морської організації, не все ще так гладко, і в морі лишається близько 200 тис. членів екіпажів, які не можуть повернутися додому. У світлі цього діяльність Maersk, спрямована на забезпечення репатріації та хороших умов на борту суден, особливо цінна.

«У той час, як у нас раз у раз виникали проблеми з фрахтувальниками і менш сумлінними судноплавними компаніями, які відмовлялися виділяти гроші на те, щоб покласти край стражданням моряків, інші компанії показали, що за належних зусиль і бажання налагодити регулярну ротацію екіпажів можливо», — зауважила морський координатор МФТ Жаклін Сміт.

Поділитися...