МОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ

Ґрунтується на цінностях і фундаментальних принципах, які є запорукою забезпечення високих етичних та ділових стандартів діяльності

ВИРІШУЄ АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ГАЛУЗІ

Публікує матеріали про актуальні проблеми галузі морського і річкового транспорту, що вимагають як оперативних рішень, так і підготовки необхідних змін

РЕАЛІЗОВУЄ ПРОЕКТИ

Які розробляються її учасниками для вирішення першочергових і довгострокових актуальних завдань

ЗОСЕРЕДИТИ ЗУСИЛЛЯ НА ВАЖЛИВОМУ

Стати членом Морської палати України

30 днів знадобилось бізнесу, щоб усунути наслідки аварії «Делфі».

Завдання Президента – прибрати з одеського пляжу затонулий танкер «Делфі» – успішно виконано зусиллями представників приватного бізнесу при координації дій Адміністрацією морських портів України. Компанії-члени МПУ здійснили фінансування, технічні та інженерні розрахунки і провели надскладну з технічної точки зору роботу з видалення судна з пляжу і доставки його в порт Чорноморськ.

 

Выражаем свою особую благодарность:

Губанкову Юрию Петровичу - совладельцу группы компаний «Бруклин-Киев»

Иванову Андрею Игоревичу - главе группы компаний «Трансшип»

Егорову Геннадию Вячеславловичу - главе Морского инженерного бюро

Антонову Александру Алексеевичу - капитану Одесского морского порта

Иванову Александру - директору ООО «Трансшип»

АМПУ в лице Голодницкого Александра Григорьевича, Руслана Сахаутдинова, Дениса Карпова

Коллективу компании "Морское инженерное бюро"; коллективу компании «Трансшип-Дизайн» и лично Демидову Евгению Дмитриевичу; коллективу компании «ИНИЯ» и лично Баранову Игорю Валентиновичу, Кувшинову Сергею Сергеевичу; Шулевскому Роману Васильевичу - эксперту и бывшему работнику СПТР, а также капитанам и экипажам судов: перегружатель «Атлас-4», м.б.«Гепард», м.б.«Топаз Н», м.б.«Даймонд Н», м.б.«Авант», м.б.«Труженик», м.б.«Кентавр», нефтемусоросборщик «НМС-505-12», нефтемусоросборщик «Sea Ant», плавкран «ПК-48».

Учасники МПУ

EN DE UK