Останні новини

Останні новини

Морська палата опрацювала пропозції бізнесу для зустрічі з Президентом

Морська палата опрацювала пропозції бізнесу для зустрічі з Президентом

30.07.2020 р. були проведені загальні збори учасників Морської Палати України. Головною темою було напрацювання пропозицій морського бізнесу для зустрічі із Президентом України, яка має відбутись у вересні  цього року як продовження зустрічі в Одесі.

На робочому засіданні Морської Палати України також був представлений проєкт звіту робочої групи Комітету морського і річкового транспорту при ТПП України, складений за участі експертів МПУ щодо аварійної морської події з танкером-бункерувальником «DELFI» в акваторії морського порту Одеса та подальших дій всіх причетних сторін щодо потерпілого від аварії судна.

Велику увагу було присвячено обговоренню ситуації із капітанами морських портів та фактичній руйнації системи безпеки мореплавства, що є наслідком непродуманої та некомпетентної політики Міністерства інфраструктури України.

Учасники МПУ негативно оцінили роботу Морської адміністрації і зауважили, що цей орган не сприяє розвитку галузі, а навпаки створює проблеми та перешкоди. Причиною є неналежний добір кадрів, що призводить до призначення на ключові керівні посади осіб, які не мають достатньої кваліфікації та не володіють морською специфікою.

Додаток до звіту: карта подій аварії танкеру Delfi

Також були розглянуті питання:

  • Справляння портових зборов – учасники МПУ одностайно підтримали позицію щодо необхідності 80% зібраних коштів залишати на потреби морських портів, у яких ці кошти було зібрано. В протилежному випадку АМПУ просто лишає порти майбутнього.
  • Створення національного регулятора у сфері транспорту – учасниками МПУ було висловлена думка про те, що морський транспорт потребує власного регулятора, який відповідатиме за розрахунок обґрунтованих ставок портових, моніторинг та контроль за цільовим використанням, як це передбачено Законом України про морські порти.
  • Ратифікація Украної Міжнародної конвенції про контроль суднових баластних вод й осадів та управлення ними 2004 р. (BWMC) – в цьому аспекті учасники МПУ відзначили, що головним акцентом цієї конвенції є недопущення перенесення живих патогенних організмів з однієї екосистеми в іншу, а тому екологічна інспекція чи будь-які інші органи державної влади не повинні сприймати ратифікацію BWMC як привід для додаткових перевірок та контролю.
  • Ратифікація Конвенції МОТ 2006 р. (із змінами) про працю в морськом судноплавстві (MLC 2006) – учасники МПУ зауважили, що приєднання до MLC 2006 є актуальним та необхідним кроком для підвищення статусу українського прапору. Втім розміщений на сайті Морської адміністрації законопроєкту про внесення змін до чинного законодавства України у зв’язку з ратифікацією MLC 2006 є передчасним до моменту ратифікації

МПУ вітає у своєму складі нових членів: ТОВ «Дельта Вілмар Україна» та Асоціацію «Укрсудпром». Працюємо далі разом.

Поділитися...
EN DE UK