Останні новини

Останні новини

Криза зміни екіпажів дедалі поглиблюється

Криза зміни екіпажів дедалі поглиблюється

Криза зміни екіпажу, яка переслідує морську галузь вже понад півтора року, триває і лише поглиблюється. Про це свідчать дані 10 провідних світових менеджерів суден, повідомляє MarineLink.

Згідно Конвенції про морську працю (MLC), безперервний період перебування моряка на борту судна без відпустки не повинен перевищувати 11 місяців.

Водночас, із моменту запуску Neptune Declaration Crew Change Indicator у травні 2021 року, кількість моряків, які перебувають на борту суден понад 11 місяців, збільшилася з 0,4% до 1% станом на кінець червня, що відповідає відносному збільшенню на 150%, а кількість моряків на борту суден після закінчення терміну контракту зросла з 5,8% до 8,8%, що відповідає відносному приросту на 51,7%.

«Останні дані показують, що криза зміни екіпажу ще далеко не закінчена. Важливо, щоб усі зацікавлені сторони разом працювали над виконанням нашої спільної відповідальності щодо захисту моряків та забезпечення того, щоб вони могли безпечно повернутися додому», — зазначає керівник досліджень Global Maritime Forum Каспер Соґард.

За словами генерального секретаря Міжнародної федерації транспортних працівників (ITF) Стівена Коттона, криза зміни екіпажу триває вже понад півтора року, і найвищі витрати припадають на добробут моряків та їх сімей.

«Ситуація погіршується. Нам потрібні не лише гуманітарні послуги урядів, а й конкретні дії, які дозволять безпечно здійснювати зміни екіпажу», — наголосив Коттон.

Neptune Declaration Crew Change Indicator базується на зведених даних 10 провідних менеджерів суден: Anglo-Eastern, Bernhard Schulte, Columbia Shipmanagement, Fleet Management (FLEET), OSM, Synergy Marine, Thome, V.Group, Wallem та Wilhelmsen Ship Management, які сукупно оперують флотом з близько 90 тис. моряків на борту.

На додачу до наданих даних, судновласники також висвітлили кілька ключових подій, які вплинули на зміни екіпажу за останній місяць. Вони заявили, що постійно високі показники зараження та подальші внутрішні блокування все ще спричиняють зміни в екіпажі та призводять порушення руху екіпажів.

Обмеження подорожей продовжують заважати морякам повертатися додому, і багато рейсів скасовано. Зокрема, зменшення кількості щоденних рейсів на прибуття до Філіппін, а також заборона на подорожі, оголошена урядом Філіппін для моряків, які подорожують з ОАЕ, Оману, Непалу, Бангладеш, Шрі-Ланки, Пакистану, спричиняють загальні порушення руху екіпажу.

Крім того, у провідних країнах — постачальниках морських екіпажів рівень вакцинації все ще вкрай низький, і моряки продовжують мати обмежений доступ до вакцин.

«Для розв’язання кризи, пов’язаної зі зміною екіпажу, потрібен пріоритетний доступ до вакцин для всіх моряків. Ми досягли певного прогресу, наприклад, у США та в деяких частинах Європи, що ми вітаємо, але переважна більшість моряків все ще не може бути щеплена. Надзвичайно важливо, щоб країни надавали пріоритет вакцинації міжнародним морякам», — зазначив генеральний секретар Міжнародної палати судноплавства (ICS) Гай Платтен.

Генеральний директор ONE Джеремі Ніксон зазначив, що моряки відіграють вирішальну роль у підтримці роботи глобальних ланцюжків постачань, наданні основних медичних послуг, постачанні продуктів харчування, споживчих товарів та своєчасного виготовлення компонентів.

«Без них 80% наших кошиків для покупок були б порожніми. Ми всі зобов’язані розв’язати кризу зміни екіпажу вже зараз. Труднощі, пов’язані зі зміною екіпажу, можуть легко подолати уряди, якщо вони дійсно до цього додумаються. Де є воля, там є шлях», — наголосив він.

Поділитися...