Останні новини

Останні новини

Комітет IMO оновив протоколи безпечної зміни моряків під час пандемії COVID-19

Комітет IMO оновив протоколи безпечної зміни моряків під час пандемії COVID-19

Комітет з безпеки на морі (MSC) Міжнародної морської організації (IMO) на черговій сесії схвалив циркуляр, що містить оновлений набір протоколів для забезпечення безпечної зміни екіпажу судна і пересування під час пандемії коронавірусу COVID-19. Про це повідомляє сайт «Порти України» з посиланням на прес-службу IMO.

«Комітет, зібравшись на свою 102-у сесію (з 4 по 11 листопада), затвердив циркуляр, який визнає розроблені галуззю протоколи, в яких викладені загальні заходи і процедури, покликані забезпечити безпеку зміни екіпажу і пересування суден під час пандемії. Нині сотні тисяч моряків застрягли на борту суден, оскільки їхні контракти були продовжені понад прийнятий відповідно до міжнародних договорів максимальний 12-місячний термін служби. І така ж кількість моряків очікує приєднання до суден», – ідеться у поширеній організацією заяві.

Протоколи (раніше видавалися циркулярним листом) включають практичні кроки для ротації екіпажів на суднах, включаючи необхідність суворого дотримання вимог тестування COVID-19 і карантину, а також заходи щодо запобігання зараження на борту суден. Документ буде оновлюватися відповідно до розвитку подій, пов’язаних із пандемією.

У протоколах, зокрема, наголошується на необхідності того, щоб уряди визнали моряків ключовими працівниками, що надають основні послуги.

MSC також погодився з тим, що IМО у співпраці з Міжнародною організацією праці (МОП) та Міжнародною організацією цивільної авіації (ІКАО) розробить універсальний нетекстовий логотип або символ, який дозволяє морякам ідентифікувати і, отже, отримувати доступ до виділених ресурсів і процесів на судні, в порту і в транзиті на/з суден. Такий логотип матиме більш довгострокову вигоду, оскільки буде спрямовувати моряків до служб, які в кінцевому підсумку повинні сприяти підвищенню рівня безпеки.

Крім того, MSC погодив єдину інтерпретацію, що стосується затримок із доставкою на судна під час пандемії COVID-19. Єдине тлумачення правила II-1/3-10 СОЛАС стосується терміну «непередбачена затримка в доставці на судно».

Комітет обговорив пропозицію про розробку керівництва з проведення дистанційних обстежень. У пропозиції визнається, що використання дистанційного обстеження, як очікується, буде продовжувати зростати і в наступні роки, навіть після закінчення пандемії. Зацікавлені держави-члени і міжнародні організації повинні надати нову пропозицію за результатами. Комітет зазначив, що розробка такого керівництва потребує детального технічного розгляду експертами, яке також має включати питання, пов’язані з випадками форс-мажорних обставин.

Поділитися...