Останні новини

Останні новини

IMO схвалила вимоги з безпеки швартування суден і проектування обладнання

IMO схвалила вимоги з безпеки швартування суден і проектування обладнання

На 102-й сесії Комітету з безпеки на морі (MSC 102) Міжнародної морської організації (IMO) у листопаді ухвалено пакет обов’язкових вимог, в тому числі одна, яка стосується забезпечення безпеки при проведенні швартових операцій.

Як повідомляє PortNews, одна з ухвалених на засіданні MSC 102 вимог повинна забезпечувати охорону праці та безпечну швартування суден, а також знизити кількість і наслідки від нещасних випадків, які відбуваються при проведенні робіт. Не виключено, що результати цієї наради нададуть значний вплив на конструкцію судна, зокрема на облаштування швартових лебідок і відповідного обладнання на палубі.

Нині в інструкції SOLAS (II-2/3-8) розглядається міцність палубного обладнання, що використовується для швартових операцій, шляхом вказання максимально допустимого навантаження для кожної одиниці обладнання і оснастки. Інструкції спрямовані на запобігання обмеження доступу до робочого простору і зведення до мінімуму обмеження видимості причальної зони, щоб уникнути впливу динамічних навантажень швартов на персонал, який бере участь у швартових операціях.

Тепер до правила II-2/3-8 додані нові пункти, що стосуються вимог до конструкції. Конкретна інформація повинна бути включена до так званого плану буксирування і швартування, описаного в нових інструкціях для проектування MSC 1/1620 «Рекомендації для проектування швартових пристроїв і вибору відповідного швартового обладнання і оснастки для безпечного швартування». При цьому затвердження плану адміністрацією прапора не потрібно.

Що стосується інспекції та технічного обслуговування, то Комітет схвалив нові положення для всіх суден, незалежно від розміру та дати побудови судна, що вимагають, щоб швартове обладнання, включаючи троси і канати, підлягало перевірці. Перевірка швартов тепер включає в себе кількість, міцність, розмір, довжину, характеристики і обмеження. Подальші нормативи містяться в новому керівництві MSC 1/1621 «Рекомендації з огляду та технічного обслуговування причального устаткування, включаючи швартови».

Вимоги до швартовних пристроїв особливо актуальні для проектувальників суден і верфей і повинні обговорюватися з замовником-судновласником. Вимоги до огляду, технічного обслуговування і заміни причального устаткування в основному важливі для судновласників і операторів.

Поправки набудуть чинності з 1 січня 2024 року.

Поділитися...