Останні новини

Останні новини

Hapag-Lloyd очікує надзвичайно нестабільного 2021 року

Hapag-Lloyd очікує надзвичайно нестабільного 2021 року

Генеральний директор Hapag-Lloyd Рольф Хабба Янсен не підтримує критику агресивної стратегії щодо океанських перевізників на початку пандемії COVID-19, заявивши, що це «питання виживання», повідомляє The Loadstar.

За словами Янсена, багато хто критикував судноплавні компанії за жорстку стратегію зі скасуванням рейсів тощо, але для багатьох компаній — це просто питання виживання шляхом зниження витрат.

«Одна з наших сьогоднішніх проблем полягає в тому, що ми отримуємо набагато більше замовлень, ніж зазвичай. Щоб дати вам уявлення, ми перевозимо близько 240-250 тис. TEU щотижня, але замовлення, які ми отримуємо щотижня, розраховані на 400 тис. TEU. Крім того, я не очікував побачити багато скасованих рейсів у першому кварталі 2021 року, проте ситуація з перевантаженістю деяких портів вплинула на це», — сказав він.

«Для мене агресивна стратегія компанії була пов’язана з управлінням витратами. Якщо ви подивитеся, що відбувалося з нами з березня по квітень 2020 року — обсяги, які ми перевозили, впали на 20%, що означає, що 20% нашої виручки втрачається, і ми втрачаємо $6-7 млн доходу щодня, і єдиний спосіб протистояти цьому — знизити витрати, а це означає прибрати судна», — вказав Янсен.

За словами менеджера, дуже складно передбачити, як світ буде виглядати після COVID-19. Але уроки, витягнуті з пандемії, дозволять зробити ланцюжки постачань більш стійкими, що означає краще планування запасів і відхід від постачань тільки з одного місця, так звану диверсифікацію ризиків. Хабба Янсен очікує надзвичайно нестабільного 2021 року.

«Я не можу знайти жодного року в історії контейнерних перевезень, який був би настільки ж нестабільним, як цей рік, просто немає прецедентів. Єдине, на чому слід зосередитися у 2021 році — це стійкість. Ідеться не про ланцюжок постачань із найменшими витратами, і не про своєчасність постачань, а про нестійкість транспорту. Стійкість є головним трендом, тому що світ транспорту буде вкрай непередбачуваним і нестійким», — зазначив він.

Що стосується нинішнього різкого зростання ставок фрахту, то Янсен передбачає, що ситуація може зберегтися не тільки на наступний тиждень, але і можливо на весь 2021 рік або навіть більше. Але потрібно обговорювати ситуацію між перевізниками та вантажовідправниками, щоб дійти згоди про переміщення контейнерів за справедливою ціною.

«Частка вантажів, які зараз продаються на спотовому ринку за ставками вищими, ніж зазвичай, досить висока. Але я гадаю, що нам потрібно знову відновити цей баланс. (…) Я гадаю, що в першому кварталі 2021 року ви побачите, що кожне наявне судно буде плавати. І ми як і раніше будемо бачити затримки через завантаженість портів і отримаємо ще більші проблеми, оскільки судна все більше відстають від графіка, контейнери не вивозяться. Ми повинні вирішити і взяти під контроль деякі вузькі місця на суходолі, тому що, якщо ми не можемо доставити контейнери на суходіл, вони просто застрягнуть на суднах, тобто на воді», — сказав Янсен.

У свою чергу, генеральний директор DHL Global Forwarding Тім Шарват додав, що очікує, що збої в ланцюжку постачань продовжаться протягом перших шести місяців 2021 року. Але в другій половині року ситуація буде трохи більш стабільною.

«Я працюю в великій німецькій компанії, і у них, як правило, є трьох- і п’ятирічні плани, але зараз ми намагаємося зосередитися тільки на тримісячному плані. Тобто ми не плануємо на 3 або 5 років, а максимум на 3 місяці», — додав Шарват.

Поділитися...
EN DE UK