Останні новини

Останні новини

Через мутації коронавірусу з’являється все більше ускладнень для змін екіпажу

Через мутації коронавірусу з’являється все більше ускладнень для змін екіпажу

У міру того, як відбуваються мутації корона вірусу COVID-19, і в багатьох країнах знову вводяться обмеження на переміщення, виникає все більше проблем зі зміною екіпажів. На думку крюїнгової компанії Danica, насувається нова криза.

Як зазначається, у зв’язку з закриттям транспортних коридорів і введенням нових обмежень авіакомпанії знову скасовують або скорочують рейси, що створює проблеми для моряків, що списуються або заступають на судна. Порти теж посилюють обмеження.

Зокрема, Філіппіни, які раніше називали себе центром зміни екіпажу під час пандемії, запровадили заборону на судна, що прямують до країни з метою зміни екіпажу, якщо судна відвідали низку країн за 14 днів до входу у філіппінські води. Кінцевий термін цієї заборони, спочатку позначений як сьогодні, тепер продовжений до кінця місяця, а до швидко зростаючого числа заборонених країн додано ще дві країни, а саме Угорщина та Об’єднані Арабські Емірати.

«Гадаю, ми наближаємося до нової кризи зі зміною екіпажів, не менш гострої, аніж минулої весни. Останні півроку зміна екіпажів була складним і дорогим процесом. Зараз ми стикаємося з новими обмеженнями і бар’єрами для членів екіпажів, а також із ризиками для їх життя і здоров’я. Можна припустити, що така ситуація сильно вплине на зміну екіпажів у найближчі місяці. Хоча заходи, яких вживає влада, зрозумілі за таких обставин і науково обґрунтовані, вони спричиняють проблеми організаційного та логістичного плану при зміні екіпажів», — вважає керуючий директор Danica Crewing Services Хенрік Йенсен.

Зокрема, не завжди виходить дотримуватися встановлених термінів проведення тестів на коронавірус перед поїздкою. Крім того, часто немає ізольованих приміщень, де екіпажі можуть очікувати результату тестів.

Більш широке впровадження протоколів зміни екіпажів, рекомендованих IMO, замість національних правил допомогло б покращити ситуацію, але Йенсен не надто оптимістичний щодо цього.

«Я ціную і підтримую міжнародне співробітництво та зусилля, спрямовані на створення такого протоколу, але це віддалена мрія, оскільки кожен аеропорт, кожна авіакомпанія і органи місцевої влади мають свої, окремі, правила. Ми повинні розуміти, що кілька моряків на судні, які мають іноземне громадянство, не є пріоритетом для будь-якої країни, яку хвилює в першу чергу здоров’я власних громадян», — зазначає він.

За словами Йенсена, в умовах скасування рейсів можна, звичайно, забронювати чартер, але цей варіант є економічно доцільним лише в разі потреби доставки великої кількості людей, чого зазвичай при зміні екіпажу не буває. А здійснюючи переліт звичайним рейсом з великою кількістю інших пасажирів, моряки піддаються ризику заразитися самі і заразити своїх колег на борту, враховуючи більшу контагіозність нового штаму коронавірусу.

Поділитися...