Останні новини

Останні новини

Міжнародна палата судноплавства: судноплавній галузі потрібна допомога з боку урядів, щоб вирішити кризу зміни екіпажу

Міжнародна палата судноплавства: судноплавній галузі потрібна допомога з боку урядів, щоб вирішити кризу зміни екіпажу

У зв’язку з кризою зміни екіпажу, що торкнулася приблизно 800 000 моряків, Міжнародна палата судноплавства попередила ООН, що нездатність вирішити ситуацію може привести до затору в світовій торгівлі.

Виступаючи на 75-му паралельному заході високого рівня Генеральної Асамблеї ООН зі зміни морського екіпажу, Гай Платтен, генеральний секретар Міжнародної палати судноплавства (ICS), зазначив: «Якщо проблема не буде вирішена, ланцюжки поставок можуть бути порушені та, як наслідок, збільшити витрати для всіх країн на час, коли вони найменше можуть собі це дозволити. Щорічно морські перевезення перевозять вантажів на суму 7 трильйонів доларів. Без дозволу ми можемо зайти глухий кут, який вплине на кожну країну в їх здатності торгувати в глобальному масштабі.

«Судноплавна галузь дуже прагматична, і ми вміємо знаходити рішення, однак це проблема, яку ми абсолютно не можемо вирішити без допомоги урядів», – заявив Платтен.

Хоча судновласники і менеджери виділили величезні ресурси, щоб спробувати полегшити зміну екіпажу в будь-якій точці світу, можливо, проблема буде зростати, оскільки деякі моряки прослужили на борту більше 17 місяців.

«Ми, як роботодавці, робимо все, що в наших силах, часто докладаючи надзвичайних зусиль для проведення зміни екіпажу там, де це можливо, і відхиляємо суду на тисячі миль, щоб зміни могли мати місце, але цього недостатньо, і моряки не можуть продовжувати свій стаж на невизначений термін – Ситуація нестійка і критична», – сказав він.

Тому галузь і її моряки потребують допомоги урядів, щоб вирішити ситуацію, оголосивши екіпажі суден «ключовими працівниками» і надавши звільнення від обмежень на поїздки по Covid-19.

«Однак морякам потрібна допомога урядів і міжнародної спільноти. Ми залишаємося в ситуації, коли моряки все ще знаходяться на борту протягом багатьох місяців після закінчення їх початкових періодів служби, без реального припинення їх тяжкого становища або розв’язання кризи зміни екіпажу в полі зору через триваючі поїздок та інших обмежень, введених урядами. – заявив Платтен.

«Завдяки тому, що ви присутні тут сьогодні, ми знаємо, що ви розумієте цю проблему, однак основною перешкодою на шляху до врегулювання цієї кризи є те, що багато органів охорони кордонів і охорони здоров’я все ще не розуміють важливу роль моряків в потоці світової торгівлі.

«Факти очевидні, ризик, пов’язаний з вантажними судами і поїздками екіпажів, відносно невеликий, особливо з урахуванням заходів з охорони здоров’я, що вживаються нашою галуззю. У нас немає ніякого бажання заносити інфекцію на борт наших кораблів – це не тільки згубно для екіпажу на борту, але і коштує бізнесу».

Поділитися...
EN DE UK